tisdag 10 augusti 2010

dålig update


Har inte alls uppdaterar sen jag kom hem, jag vet.
Men vi håller på och flyttar, sen har jag haft en som vart hos mig några dagar.

I söndags så tränade jag faktiskt. Har en ny tränare faktiskt. Hon var tidigare min ridlärare ( den bästa jag haft ) sen när vi letade ny ponny förra året så var det visst hon som hade den.
Så nu tog jag kontakt och så blev det att jag ska träna för henne nu.
Ibörjan blir det privatträning varje vecka, men sen är det meningen att vi åker iväg med honom och har gruppträning.

Så på fredag blir nästa träning. Tycker det ska bli jättekul!

Immer har även börjat tappa sin sommarpäls.. Lite väl tidigt, men sen har ju vädret börjat ändras ganska så kraftigt.
Men det blir nog att raka honom snart faktiskt.

Sen var även massören här igår igen. Hon tyckte han var mycket bättre och behöver bara 1 behandling till :D Så det har släppt väldigt bra i nacken, han har nämligen vart väldigt spänd och så.

En bild från AW lägret. En markarbetsövning som Immer klarade mer än galant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

stå för vad du skriver!