måndag 16 augusti 2010

Summering


Har tyvärr inte haft tiden att blogga under föregående vecka, tänkte därför göra en kort summering av vad som hände.
På onsdagen besökte jag Mazetti för första gången på drygt tre veckor. Blev ett kort ridpass i paddocken och sedan en liten uteritt. Torsdagen red jag ut med Malin & Frida, vi var ute i ungefär 2 timmar. Otroligt härlig och något mindre galen uteritt, haha.

Under fredagen åkte jag och mamma och handlade lite nya saker till stallet, bland annat några hinder och sådant. Sedan åkte jag till Dream Dancer och vi myste ganska länge. Han är fortfarande på bete så inget träningspass där inte!

Lördagen blev till att förbereda inför söndagens tävling, och på söndagen var det som sagt tävling. Hade anmält mig till både LD & LC, men när jag hoppade LD (80 cm) kändes han ganska seg och hade inte alls samma bjudning som han i vanliga fall har. Så strök mig ifrån LC. Men är riktigt stolt över honom då vi hoppade en felfri runda i LDn :)

En bild ifrån söndagen.




/ Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

stå för vad du skriver!