tisdag 10 augusti 2010

Ny sadel

Jag fick ju Immer i slutet av November förra året. Så i slutet av December köpte vi en helt ny sadel till honom. Vi prövade ut den och den passade.
Men Immer har ju ändrats i ryggen då han satt mer muskler och den är även för rak, då han är ganska svankig.

Så nu letar vi ny! Jag sitter heller inte bra i min sadel, min sits blir helt fel och jag når inte åt honom med skänklarna.

Jag är väldigt inne på en Prestige Versaille, då den är grymt snygg och otroligt skön! Sen är den lite svängd så det passar bättre på hästar som är lite svankiga.

Just nu jag en, Jacson Santa Cruze Celine.
dock har jag en svart.

prestige versialle. funderar på om jag kaaanske kan tänkta mig en fin mörkbrun sadel faktiskt.
jag brukar absolut inte vilja ha brunt annars, men om den passar Immer så kan jag tänka på det.

// Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

stå för vad du skriver!