söndag 18 juli 2010

Äntligen!

Som Malin tidigare sagt har min dator inte velat släppa in mig på blogspot, så haft lite problem. Men nu är jag hemkommen ifrån sommarstugan och allt är som vanligt! Tänkte därför passa på att blogga för första gången :)

Och eftersom Malin var så pass gullig och skrev om mig tänkte jag gå rakt på sak, haha.
Båda mina hästar är på sommarbete och kommer hem först i augusti. Min ponny, Mazetti är utlånad till min medryttare då jag inte har tiden att rida honom så pass mycket som han behöver (han är ordentligt tjock!).
Diddi däremot har precis blivit inriden så han har gjort sig förtjänst av en hel sommar utan varken ridning eller markarbete.

Idag åkte jag däremot och tittade till Diddi. Han lyssnade faktiskt väldigt fint när jag ledde honom och när jag borstade (jag ställer inte upp honom utan han står löst på grusplanen). Sedan är det alltid lite läskigt när jag ska smeta in aloe vera på mulen, haha. Men det går bättre och bättre!

Nu ska jag färga håret så blir till att blogga mer imorgon.
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

stå för vad du skriver!