måndag 19 juli 2010

Köpt lite nytt


Jag och min mamma åkte iväg till My One för att köpa saker till transporten.
Men vi köpte bara en sån sak som dom sitter fast i, ingen aning vad det heter.
Sen en tävlingsmapp då vi inte hade någon till Immer. Sen även ett nytt grimskaft.

Men senare åkte vi även iväg till Kungsbacka för att kolla på nya vita ridbyxor.
Jag har länge kollat på Jw byxorna och moutain horse också. Men självklart passade inga av dom, eftersom jag är ganska kort ( 157 cm ) så blev tyvärr alla lite väl långa i benen.
Men vi hittade ett par andra sen

Men sen köpte jag även;
Kingsland regnjacka
HV polo tröja
Vita ridbyxor
Regntäcke


Tror det var allt faktiskt :)
bild på min älskling när han var 3.

// Malin

2 kommentarer:

  1. Hej mitt namn är elin och jag såg att du hade skrivit ett inlägg om midde på din andra blogg, min syster har ägt midde för några år sedan och skrev en kommentar på din gamla blogg om honom som jag tycker du ska läsa. Tänkte kommentera här så du såg det, i fall du inte är inne på den gamla så mkt.
    Mvh Elin
    elin.erlandsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. jag har skickat ett mejl till dig på din mejladress :D
    // malin

    SvaraRadera

stå för vad du skriver!