måndag 19 juli 2010

Spontant besök i hästhagen

Idag har jag spenderat nästan hela dagen på stan, köpt de sista sakerna inför England på onsdag. När jag väl kom hem började jag längta efter Mazetti, så åkte och hälsade på honom på sommarbetet. Väl i hagen kom han nästan direkt när jag visslade, vilket fick mitt hjärta att ta ett extra skutt. Helt obeskrivligt vad en sådan sak kan göra en glad!


Bjuder på två bilder ifrån besöket.
På den vänstra bilden får han en kram och man kan faktiskt se att han tuggar, haha. För er som inte vet så funderar en häst när den tuggar/slickar sig om munnen.

Båda fotona är tagna med min nya digitalkamera som jag köpte idag.
Kände att jag behövde en nyare att ha i England så fick bli en Sony H55.

14,1 mega pixlar och 10x optisk zoom. Riktigt nöjd med köpet!

http://se.hdkamera.com/hdfotokameror/sony_cybershot_dsc-h55_digitalstillcamera.jpg

// Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

stå för vad du skriver!