lördag 17 juli 2010

Lite om Caroline

Eftersom inte Caroline kan blogga själv, så tar jag saken i egna händer ( hahaha )
Så jag tänkte berätta lite om henne.

Caroline är född -93.
Hon har 2 hästar. En d-ponny och en storhäst.
Hennes ponny Mazetti är också en New Forest som Immer ( min ponny ) är.
Mazze är född -94 och är alltså lika gammal som mig.

Mazze och Carro på bilden.

Hennes andra häst heter DreamDancer, men kallas Diddi.
Han är född 2007.
En grymt snygg häst! Älskar verkligen hans lockar han har, så otroligt charmigt.

Diddi på bild.

Kan även berätta att när Caroline fick hem Diddi så var han knappt hanterad.
Sist jag träffade Diddi, vilket var i December så såg jag stor skillnad.
Jag hade bara sett honom 1 gång innan det, men shit vilken skillnad det var.
Caroline är otroligt duktig med hästar. Hon är mest intresserad av NH, natural horsemanship.
Men har tävlat Mazze i hoppning flera gånger också.


Jag och Caroline träffades av att vi båda stog på Nääs med våra hästar.
Det var för snart 2 årsen. Då hade jag Midde ( förra ponnyn ) och Caroline hade bara Mazze då.
Jag och Caroline har haft allt utom normala uteritter!
Grymt roligt har det vart iaf, riktiga minnen har jag med denna underbara tjej.

Hon är så söt och så underbar. En riktigt fin människa, som verkligen bryr sig om sina djur!
Jag har tur över vara kompis till en sån underbart go tjej.
Tyvärr träffas vi inte jätteofta. Men nu ska vi allt ändra på det.

Caroline bor väldigt fint och har turen att ha eget stall. Så hon har alltså båda hennes hästar hemma.
Hon har även en mycket stor paddock och ett riktigt fint hus.
Helt perfekt bor hon verkligen.

Jaja, nu ska jag inte tjata mer.
Men nu vet ni lite om henne tills hon förhoppningsvis kan blogga..







3 kommentarer:

  1. Caroline Bronsman17 juli 2010 kl. 16:22

    Nu blev jag rörd och tappade alla orden ju.. haha<3 men du är så fin!

    SvaraRadera
  2. Gud vad vackra hästar hon har =D

    SvaraRadera

stå för vad du skriver!